עובדים יקרים,

עובדים יקרים,

רגע לפני חג הסוכות, אני מבקש לאחל חג שמח למשפחת רשות העתיקות, מתוך דאגה וחיבוק אמיתי לכל אחד מכם. שיהיה זה חג של יחד, חג של התחדשות וצבירת כוחות וחוויות.
אנחנו נמצאים בעיצומם של תהליכים רבים שמטרתם להעצים את רשות העתיקות, את עובדיה, ואת הארכיאולוגיה כמשאב ייחודי למדינת ישראל.
הסכם השכר נמצא בראש מעייני, ומתקיימים בענין זה דיונים תכופים. יחד עם ועד העובדים אנחנו חותרים להשגת הסכמות שיאפשרו יציאה לדרך של המהלך. יוקר המחיה לא נעלם מעיני, אני קשוב לקולות ולאתגרים הכלכליים שרבים מכם חווים, ואני נחוש להביא בשורה בענין.

מאמץ וזמן רבים מושקעים בימים אלה בגיוס משאבים לטובת התכנים שיוצגו לקהל בקריה הלאומית, כמו גם לשדרוג מערכות המידע העומדות לרשותנו– צעד שנחיצותו מורגשת בכל פינה בארגון.
אנחנו מקדמים במרץ מול משרד המורשת ומשרדי הממשלה פרויקטים לאומיים לשימור עתיקות הארץ, בהם טבריה העתיקה ומצד תמר. בה בעת, אנחנו פועלים לאיגום משאבים לטובת טיפול דחוף החיוני לאמת המים לקיסריה ולאמת המים של עכו, על מנת להבטיח את עמידותן לדורות הבאים.
באחרונה חזרתי מוועידת אונ"סקו בסעודיה. הצטרפתי לנציגי משרד החוץ, שייצגו את ישראל במשלחת הראשונה שהגיעה אל המדינה. ברוח זו, אני מיחל ומקווה שהשנה הזו תביא עימה בשורות של שלום, מחוץ לגבולות הארץ, וכמובן – בתוכנו.
שנה טובה
שלכם, אלי אסקוזידו

אנשינו השתתפו בפאנל חגיגי בנושא ארכיאולוגיה, בפסטיבל מספרי הסיפורים בתיאטרון רמת גן. האירוע צולם וישודר בהמשך בכאן11

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two × 4 =