דבר המנהל

דבר המנהל

עובדים יקרים,

ימים משמעותיים עוברים עלינו כארגון וכפרטים.

נכון לכתיבת שורות אלה, יותר מ-100 עובדים כבר החלו בעבודתם במשכן הרשות החדש, בקריה הלאומית לארכיאולוגיה של ארץ ישראל ע"ש ג'יי וג'יני שוטנשטיין. מרחב ירושלים עבר כולו לבנין, וכך גם מנהל מערכות טכנולוגיות ומידע ואגף תפעול ובטחון. תהליך המעבר יימשך אל תוך השבועות הבאים. על המעבר המורכב של תחום טיפול בממצאים מהר חוצבים אל הבנין החדש, תוכלו לקרוא בכתבה המרכזית כאן בניוזלטר. חשוב לי להדגיש שאנחנו כאן כדי לשמוע את הצרכים שלכם, ונפעל ככל הניתן על מנת לתת לכם הרגשה של בית גם במקום החדש.

בינתיים, אנחנו מתרגשים משמחות קטנות וסמליות. השבוע נדלקו, לראשונה, האורות באודיטוריום החדש בבנין, ואנחנו כבר מצפים לערוך בו לפני פסח את הקונגרס הארכיאולוגי ה-48.
בשבוע הקרוב תושלם בחירת החברה שתגבש את התוכן שיוצג במרכז המבקרים שמתוכנן לקום בקריה ב-2024. למכרז ניגשו חברות רציניות, ומסתמן שהארכיאולוגיה של א"י תוצג למבקרים באופן שיהיה מהמרשימים בעולם. זאת, הודות לתרומות משמעותיות וחשובות שיאפשרו את יצירת התוכן.

החורף עד כה היה דל בגשמים, כך שהארגון שלנו התאים את עצמו לצרכי הפיתוח והמשיך לחפור ולעבוד בעצימות הרגילה, ואני מודה על כך לכולם. אנו מסיימים את שנת 2023 בעמידה יפה ביעדים.
במישור של הסכם השכר, אנחנו עובדים במרץ יחד עם ההסתדרות ומשרד האוצר על שיפור תנאי העובדים. זהו תחום החשוב לי ברמה האישית ואני מעורב בכך. ההתקדמות מבשרת טובות, ואני מאמין שנביא בשורות משמעותיות לעובדים.

ולסיום – השבוע עברה הרשות באופן רשמי ממשרד התרבות למשרד מורשת, ואני מזהה בכך גם הזדמנויות עבור הארגון שלנו.

על רקע ריבוי הוירוסים ושאר תופעות החורף, אני מאחל בריאות לכולם,
ולהתראות בקריה הלאומית.

שלכם,

אלי אסקוזידו

אלי אסקוזידו ושלמה אשכנזי ברגע תקיעת המזוזה בקריה הלאומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

four × five =