עובדים יקרים,


הגשמים כבר כאן, שעות האור התקצרו, ואנחנו נכנסים לפגרת החורף.

אמנם, הפגרה אינה מלאה, בשל המחוייבות שלנו לתת מענה ליזמים ולבצע חפירות הצלה בפרויקטי פיתוח שלא סובלים דיחוי, אך עדיין, אנחנו מצמצמים את היקף החפירות ומתכנסים לעיבוד חומר.

תקציב 2023 אושר, וניתן לסכם את השנה החולפת בסיפוק ובהתפעלות: היקף הפעילות וההכנסות של הרשות בשנה החולפת גדל ב-8%. בהמשך לכך, אנו מתכננים לגדול בהיקף דומה בשנת 2023. הנתונים המרשימים האלה הם תוצר ישיר של העבודה המקצועית, הטובה והמוערכת של כל אחת ואחד מכם! תודה גדולה על כך.

לתפיסתנו, ראוי שההשקעה והמסירות יקבלו ביטוי בתלוש השכר שלכם, ואני מקווה שהסכם השכר הקיבוצי שאנו עמלים עליו ייחתם במהלך 2023, ויביא בשורה לעובדי רשות העתיקות.

מסתמן שבמסגרת ההסכם הקואליציוני בממשלה הקרובה שתוקם, תעבור רשות העתיקות לפעול במסגרת משרד מורשת. אני, כמנהל הארגון, אפעל למנף את המהלך כך שנהפוך אותו להזדמנות עבור הארכיאולוגיה בא"י.

חג החנוכה בפתח, והרשות נערכת ל"חנוכה" סמלית משלה.

בחודש הקרוב יחל המעבר שלנו לקריה הלאומית לארכיאולוגיה של א"י. זהו אירוע מכונן, מאתגר ומרגש בחיי הארגון, אירוע של פעם בדור. אין ספק שלמעבר יהיו חבלי לידה ושנחווה גם קשיים. בתוך כך, יש למהלך יתרונות רבים. אנו נעמוד באתגר, ונהיה כאן בשבילכם, קשובים לצרכים ולרצונות. להתראות במסדרונות 🙂

אלי אסקוזידו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 − thirteen =