על הפודיום – עם מרינה קונסטנטינובסקי

על הפודיום – עם מרינה קונסטנטינובסקי

תנו לה מיספרים: מרינה היא התחילה כאן כרכזת במחלקת הרכב, וכיום, מתמודדת ביד רמה עם אחריות ואתגרים במחלקת הכספים. מהיכן המשמעת והדיוק אצלה? בואו לגלות פרטים מפתיעים על מנהלת החשבונות מרינה קונסטנטינובסקי!

ספרי מעט על עצמך

אני גרה בירושלים, נשואה ואמא ל- 4 ילדים – אגם הבכורה בת ה-15, התאומים – תומר ולביא בני ה-13, והצעיר שבחבורה – דולב בן ה-8.

איך הגעת לרשות העתיקות?

הצטרפתי לרשות העתיקות לפני כ- 12 שנה. על הרשות שמעתי מאורלי שמעון, שהייתה שכנה שלי בזמנו. היא סיפרה לי שמחפשים רכזת למחלקת הרכב, הגשתי קורות חיים, והשאר היסטוריה.

ספרי לנו על תפקידך הנוכחי ברשות העתיקות ומהו דורש ביום יום?

אני מנהלת חשבונות במינהל כספים. התפקיד כולל קליטת חשבוניות ותשלום לספקים, החזרי הוצאות לנוסעים לעבודה בחו"ל, קליטה של ספר רכוש, העברת כספים באמצעות מרכז הסליקה הבנקאי, ועוד.

האם היו לך פרויקטים שהתחברת אליהם במיוחד בעבודה ברשות ומדוע החיבור?

מפעם לפעם מציעים לי המנהל הישיר שלי בעבודה, משה רובינשטיין, או מנהל מינהל הכספים דובי בר טוב, לקחת אחריות על נושא חדש. אני תמיד שמחה להתמודד עם אתגרים חדשים ולצלוח אותם.
לשם הדוגמה, הוצע לי להיות אחראית על המס"ב; זהו מרכז סליקה בנקאי, אשר באמצעותו מעבירים תשלומים לספקים. הדבר כרוך באחריות רבה – הן מבחינה תקציבית והן מבחינת אישורי מס. על התשלומים להיות נכונים, כי הרי אין מקום לטעויות בכל הקשור בכסף. לפני שנתיים אף נשאלתי האם אוכל להיות אחראית על החזרי הוצאות לנוסעים לחו"ל, נעניתי, ומאז אני אחראית גם לנושא זה.

מה היה משמח אותך שיאמרו עליך מבחינה מקצועית?

הייתי רוצה שיאמרו עליי שאני מקצועית, וגם נעימה ושירותית; חשוב לי שמקצועיות לא תבוא על חשבון השירותיות – או להיפך.

מוטו לחיים ומסר לעובדי הרשות?

יעילות היא לא מקרית. זוהי תוצאה של שאיפה למצוינות, תכנון והתמקדות במטרה.

עוד משהו שכדאי לנו לדעת עליך?

אני פשוט אוהבת את הארגון ואת האנשים ברשות.

מהם האתגרים שעומדים בפנייך בעבודתך היומיומית?

העבודה בהנהלת חשבונות דורשת תמיד דיוק ועמידה בזמנים. שניהם חשובים באותה המידה. מאחורי המספרים עומדים ספקים, שלא אחת תלויים בכספים המועברים אליהם, ולי חשוב להיות אנושית, לראות מעבר למספרים ולסייע ככל שניתן.

אם לא היית בתפקידך הנוכחי, במה היית הכי רוצה לעסוק כמקצוע?

אני מאד נהנית בתפקיד הנוכחי שלי, שמצד אחד מאפשר לי את השקט ועבודה מול מיספרים, ומצד שני – מזמן לי באופן תדיר עבודה עם אנשים והענקת שירות. השילוב של שני העולמות הללו נותן לי את הסיפוק.

דברים שלא יודעים עליך?

א) בעבר הדרכתי טיולים בארץ והיום אני מטיילת עם משפחתי גם בארץ וגם בעולם. אני מנסה להקנות לילדיי ידע, אהבת הארץ וכלים לחיים.
ב) בעבר הייתי ספורטאית (שחיינית). חונכתי למשמעת עצמית, וזה מלווה אותי גם בחיים כיום. אני משתדלת לנהל אורח חיים בריא לצד הספורט.

צילומים: יולי שוורץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

four × 3 =