עובדים יקרים

עובדים יקרים

או-טו-טו, אנחנו נפגשים. רק שבועיים נותרו עד אירוע הגיבוש שלנו בצפון, ושמחתי מאוד לראות עלייה בכ-30% במספר הנרשמים, בהשוואה לשנה שעברה. הדבר לא מובן מאליו; לא פשוט לעזוב ליומיים את הבית והמשפחה. את הנכונות אפשר ליחס, אולי, לתחושת הקרבה והחברות בין אנשינו בארגון, ויתכן גם שלהדים החיוביים מאירוע העובדים בשנה שעברה. גם השנה, מושקעת מחשבה רבה בארגון אירוע מהנה ומשמעותי. רשות העתיקות היא משפחה, והלכידות ביננו היא "מכפיל כח" משמעותי לעבודתנו בארגון.

היום, יוצא לדרך מבצע "אם זה עתיק-מחזירים בקליק" של רשות העתיקות ומשרד המורשת. ברדיו ובדיגיטל כבר משודרים המסרים שלנו, ובמשרדי המרחבים נפתחו עמדות האיסוף. על רקע סקר, שבמסגרתו דיווח כ-15% מהציבור כי יש לו עתיקות בבית, אנו מאמינים כי תהיה היענות משמעותית למבצע. כבר בסוף השבוע, נכנסו בעקבות הפרסומים עשרות אלפי אנשים (!) לאתר האינטרנט החדש שלנו, שנמצא בהרצה. זוהי הזדמנות להזמין גם אתכם להיכנס, להתרשם ממנו, ולחוות דיעה. מבצע החזרת העתיקות הוא אירוע משמעותי לארגון, הזוכה לחשיפה תקשורתית גדולה. אנחנו רואים שהציבור מתחבר למסרים שלנו, וחשוב ביותר שהציבור יכיר ויוקיר את העשייה שלנו וחשיבותה.

בסוף השבוע, התקיים אירוע לחנוכה-מחדש של מבנה מגדל דוד בירושלים לאחר עבודות שימור והנגשה נרחבות, ואני מבקש להודות בהזדמנות זו למרחב ירושלים ולמינהל השימור על העבודה הנרחבת והפנטסטית שנעשתה במקום, אשר תבטיח את עמידת המתחם הקדום שנים רבות קדימה.

דברים נהדרים רבים קורים, אבל על השאר נדבר בהשלמות העובדים, על שפת הכנרת..

שלכם, אלי

נוהר שחר עם פירות ראשונים של מבצע "אם זה עתיק-מחזירים בקליק"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 + twenty =