לעובדים שלום וברכה

לעובדים שלום וברכה

חזרנו מהשתלמות בת יומיים, שהותירה רושם נהדר של חיבור וקירבה שהם מעבר לתקשורת המקצועית היום-יומית. ראינו אנשים מחוייכים, נפגשים. הדבר אפשר שיח בין אנשי היחידות השונות, וחיזק את תחושת השייכות של הפרטים לארגון. אני רואה במפגשים הללו מכפיל כח משמעותי לפעילותנו. תודה לכל מי שלקחו חלק בארגון ההשתלמות. תודה לכולכם, שהגעתם בלב פתוח ורוח טובה. נתראה בשנה הבאה.

מבצע "אם זה עתיק-מחזירים בקליק" שניהלנו עם משרד המורשת, הצליח אפילו מעבר לציפיות; רשות העתיקות היתה 'על המפה' והמבצע דובר בכל מדיה אפשרית, דבר שקרב את הציבור לארכיאולוגיה ולרשות העתיקות. בהמשך לחשיפה הרבה, ראינו היענות חסרת תקדים להחזרת עתיקות  – גם כאן, הרבה מעבר למקווה: אנשים החזירו אלפי פריטים לאוצרות המדינה – חלקם משמעותיים ומסקרנים גם עבור ארכיאולוגים ותיקים, שכבר ראו ממצא או שניים בחייהם. תודה רבה לעושים הרבים במלאכה. שיתוף הפעולה והסינכרון בין היחידות ראוי לכל שבח!

בד בבד, כחלק מהחתירה להעלאת המודעות והחיבור למורשת, אנו נמצאים בעיצומו של תהליך להרחבה משמעותית ביותר של פריסת התצוגות הארכיאולוגיות בארץ. בימים אלה מוקמות תצוגות בכנסת ישראל, בבסיסי צה"ל, ובמקומות נוספים. כן מושם דגש חזק על תערוכות במוזיאונים בחו"ל.

אנחנו נכנסים לעונת הקיץ. מחד, זהו זמן בו רבים מאיתנו  יוצאים לחופשות. מאידך, המלאכה רבה ועלינו לפעול במלוא המרץ. זאת, כדי לשחרר פרויקטים של פיתוח התלויים בנו, ועל מנת לעמוד ביעדי התקציב של שנת 2023. אני בטוח שתמצא הדרך לשמור על האיזונים, כך שאנשים יוכלו להטעין מצברים, ובה בעת – תתאפשר פעילותו התקינה של הארגון כמכלול.

תודה לכל הארכיאולוגים החופרים, לצוותים המסייעים ולכולכם. קיץ נעים ובטוח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twelve − ten =