דוברות

דוברות

בואו לגלות אילו סיפורים חמים פורסמו החודש בתקשורת

חודש פורה בדוברות: מאמץ תקשורתי גדול ושיתוף פעולה משמעותי מצד העובדים, הניב פרסום בכל ערוצי המדיה הגדולים. ריכזנו עבורכם את החדשות החמות כאן.

קצרים

ד"ר טלי אריקסון-גיני הצטלמה לסדרה על הנבטים, ד"ר עמית ראם הצטלם לערוץ TBN בחפירות בריכת השילוח והרחוב המדורג בעיר דוד, ופרופ' גדעון אבני התראיין כמה וכמה פעמים לפינתו ברדיו ל'שלושה שיודעים' בכאן תרבות (טוב, את זה הוא עושה כבר למעלה משנה :)).

מלך המגדלים

לצרפתים יש את מגדל אייפל, לאיטלקים יש את פיזה, לאמירויות יש את הבורג' ח'ליפה, ולנו – יש את מגדל דוד

כתבה רחבה על אתגר השימור של מינרט מגדל דוד שודרה באולפן שישי בערוץ 12, בזמן צפיית שיא. העיתונאי יגאל מוסקו הצטרף ותיעד את התהליך המורכב והמרתק במשך חצי שנה. צפו – את זה ממש לא כדי להחמיץ!

משפחה מצאה ידית של נר, מעוטרת בפרצוף, מלפני 1500 שנה

המשפחה מסרה את הפריט לאוצרות המדינה וקיבלה תעודת הוקרה מרשות העתיקות

הסיפור המקסים הזה התפרסם בשלל ערוצי המדיה, מקטנים ועד גדולים: כיפה, ערוץ 7, חב"ד און ליין, דבר, חדרי חרדים, מקור ראשון, מעריב, ישראל היום, וואלה, ynet, Tmes of israel, Jerusalem Post ועוד.

משמאל: הארכיאולוג איסי קוורנפלד עם ידית הנר שנחשפה בגבעות מודיעין. צילום: יולי שוורץ רשות העתיקות.

האזינו לפודקאסט: הזווית של אלי אסקוזידו – זווית אישית עם דודו סעדה

במסגרת פודקאסט מבית ערוץ 7, התראיין אלי אסקוזידו על פיעלו בעבר בתור ראש מועצה, ועל פעילותו כיום בתור מנהל רשות העתיקות. בין השאר, אלי מספר על שימור אתרים ארכיאולוגיים, על היחידה למניעת שוד ברשות העתיקות, ומה עושים עם ממצאים ארכיאולוגים לאחר שנחשפו.

חרוז זהב מעיר דוד, בן יותר מ- 1600 שנה, התגלה בירושלים

פריט זהב נדיר מסוף התקופה הרומית התגלה במסגרת חפירות רשות העתיקות בדרך עולי הרגל בעיר דוד שבגן לאומי סובב חומות ירושלים.
חרוז הזהב, שהתגלה על ידי מתנדבת, נוצר במלאכת יד עדינה ומורכבת. "מי שענדו אותו היו בוודאי אמידים" – אומרים החוקרים

הסיפור התפרסם בערוצי המדיה המובילים במגוון שפות. קראו על כך עוד: בבוקרא תקשורת, ב-cursorinfo חדשות ברוסית, הידיעה פורסמה גם ב"שחרית" עיתון של החברה החרדית, בעיתונות הצרפתית, ברדיו ועוד.

הכתבה שהתפרסמה בעיתון המודפס the jerusalem post 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen + two =