לעובדים שלום

לעובדים שלום

הימים – ימי מלחמה. ימים שבהם החטופים עודם בעזה, ימים בהם אנו מאבדים חיילים מטובי בנינו, ורבים בצפון ובדרום מפונים מביתם. ימים בהם השיח הפנימי מקצין, יוקר המחיה גובר, והעתיד – עדיין לוט בערפל.

האירוע שבו כולנו נמצאים לא פוסח על רשות העתיקות. רבים מעובדינו עדיין מגוייסים למילואים, קיצוצים מושתים על משרדי הממשלה, ואנו נאבקים לשמור על חוסנה הכלכלי של הרשות. לאט לאט, אנחנו מצליחים לגייס פועלים מאוכלוסיות שונות, ולהגדיל את מצבת הפועלים על מנת לעמוד ביעדי החפירות.

בתוך העננה הכבדה הזו, אפשר לראות- בגזרת הרשות, קרן אור קטנה, בדמות החתימה על הסכם השכר החדש, הצפויה החודש. בתום חודשים רבים מאוד של דיונים, ועם הרבה רצון והתמדה, הצלחנו – סוף סוף, להגיע להסכמות.
במשכורת יוני שולמה לכם מקדמה – סנונית ראשונה, וזהו צעד משמעותי בדרך לשיפור התנאים ולהכרה בעבודה הקשה והמסורה שלכם. תודה לכל מי שעמל והביא להצלחת המהלך הזה – לאגף הון אנושי, לוועד העובדים ולהסתדרות.

הקיץ אף יצאה הרשות לדרך עם מהלך חדש עבור כולנו – פתיחתה של הקריה הלאומית לארכיאולוגיה ע"ש ג'יי וג'ני שוטנשטיין לסיורי טרום-פתיחה לקהל הרחב. זהו צעד גדול בחיי רשות העתיקות, שחרטה על דיגלה את הנגשת הארכיאולוגיה והעשייה הארכיאולוגית לציבור.

הקריה –שמרכז המבקרים בה קורם עור וגידים בימים אלה, היא כבר עכשיו מתחם יפהפה ואטרקטיבי, ואנשים נרשמים ל'סיורי הטעימות" ולפעילויות, מתרשמים ומתרגשים. תודה למנהל חינוך וקהילה על ההובלה ולכל היחידות התומכות. מומלץ מאוד לידע חברים בהזדמנות המיוחדת הפתוחה בפניהם בחודשי הקיץ, ולעודד אותם להירשם לפעילויות באתר.

לסיום, אני מאחל לכולכם חופשת קיץ נעימה ככל הניתן, זמן איכות עם המשפחה וחידוש כוחות.

בברכה,
אלי אסקוזידו

החלו "סיורי הטעימות" בקריה הלאומית לארכיאולוגיה. צילום: יולי שוורץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 × 1 =