דבר המנהל

דבר המנהל

עובדים יקרים,

אני מקווה שכולכם בטוב גם בימים לא פשוטים אלה, ומבקש להודות לכולכם על עבודתכם החשובה והמשמעותית ועל המחוייבות לארגון.

בחודש האחרון ציינו ימים לאומיים מכוננים. יחד, עמדנו בקריה הלאומית לארכיאולוגיה לקול הצפירה והתייחדנו עם זכר קורבנות יום הזיכרון לשואה, ועם זכר חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה.

טקסים אלה, שזוהי להם כבר השנה השנייה, היו למסורת ארגונית חשובה. אני, כמו גם עובדים שעמם שוחחתי, חשתי שהרגעים המשותפים הללו משמעותיים לתחושת הלכידות שלנו. אני מבקש להודות לאגף הון אנושי ולכל העושים במלאכה.

כמפקד בשירות במילואים בצה"ל, הימים הלאומיים נוגעים בי באופן אישי ומרגשים אותי במיוחד – וביתר שאת, לאחר ה-7 באוקטובר. מחזק במיוחד היה לשמוע את הרצאתה של איריס חיים, אימו של החטוף יותם חיים ז"ל, שהרעיפה עלינו חכמה, אופטימיות בצל השבר, ומסר של אחדות.

יום העצמאות – יום שבו ציינו כולנו את הישגיה של מדינת ישראל ואת הדרך הארוכה שעברנו מאז הקמתה, גם הוא היה יום מורכב על רקע אירועי השנה החולפת. כולנו משוועים לקרן אור ולחזרה לשפיות. נישא תפילה להחזרת החטופים הביתה ולייצוב המצב בגבולות וחזרתם של המפונים.

בינתיים, העבודה ברשות נמשכת כסדרה, ואנו משתדלים לתת מענה לביקוש ההולך וגובר לחפירות בפרויקטים השונים – גם במצב המורכב של חסר בפועלים.

באשר להסכם השכר, אני מאמין שזה ענין למעשים, שהרי דיבור לבדו לא ישפר את מצב התלוש בסוף החודש. נעשים מאמצים גדולים לסגירת הקצוות במהרה. כולכם הוזמנתם למפגשים קרובים בנושא עם מנהלת אגף הון אנושי, ושם יינתנו הסברים ומענה לשאלות. אנא, נצלו את ההזדמנות והגיעו.

לסיום, אני רוצה להביע את תודתי העמוקה לכל אחד ואחת מכם על העבודה המסורה והמאמצים הבלתי פוסקים שאתם משקיעים, כשברקע, התותחים רועמים והרוחות לא שוקטות. אני מאמין שבעזרתכם, נמשיך להתגבר על האתגרים ולהגיע להישגים חדשים. נקווה לימים שקטים ובטוחים יותר עבור כולנו.

בהזדמנות זו, אאחל חג שבועות שמח ובשורות טובות

אלי אסקוזידו

עובדי רשות העתיקות בזמן טקס יום השואה. צילום: אסף פרץ

לעובדים שלום

הימים – ימי מלחמה. ימים שבהם החטופים עודם בעזה, ימים בהם אנו מאבדים חיילים מטובי…
Read More

דבר המנהל

אני מקווה שכולכם בטוב גם בימים לא פשוטים אלה, ומבקש להודות לכולכם על עבודתכם החשובה…
Read More

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

17 + twenty =