דבר המנהל

דבר המנהל

עובדים יקרים,

אנחנו עוד מצויים תחת הרושם של טקסי יום הזכרון לשואה ולגבורה, ויום הזכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אשר נערכו השנה, לראשונה, בקריה הלאומית לארכיאולוגיה של א"י ע"ש ג'יי וג'יני שוטנשטיין.
טקסים אלה, בהשתתפות עובדים רבים, היו מרגשים ומכובדים. יש לנו את הזכות העצומה, להשתייך לארגון המושרש וקשור בעבותות לאדמת הארץ הזו, לנופיה ולאנשיה.

בכוונתנו להפוך את הטקסים למסורת, וחושבים גם כיצד ניתן יהיה לאפשר לעובדי המרחבים השתתפות בטקס באזור פעילותם, בימים הלאומיים העתידים.

כעת, אנחנו נכנסים לימים של עשייה מאומצת, בכל התחומים.

בשבועות הקרובים נצא לקמפיין ציבורי – "אם זה עתיק, מחזירים בקליק", בשיתוף משרד המורשת. הקמפיין יקרא לאזרחים להחזיר לידי הרשות אוצרות מדינה שיש ברשותם – בדומה למבצע הצה"לי. מבצע חינוכי וערכי זה, שיפורסם ברשתות החברתיות, באינטרנט וברדיו, ידרוש התגייסות של כלל יחידות הרשות. אני משוכנע כי המהלך יעלה את המודעות לנושא הארכיאולוגיה, לחשיבות המורשת, ולפעילותנו החשובה.

במקביל, צפויה פעילות עניפה בכל חפירות הרשות ובחפירות המשלחות מחו"ל, בפרוייקטים של שימור, באוצרות בתערוכות בארץ ובעולם, וכמובן – בחינוך. כולנו יחד, נירתם לעשות את הטוב ביותר, כך שנצליח להביא את המורשת לכל מקום.

אני מאחל לכולנו ימים טובים בחלקת האלוהים שלנו, בהם נוכל להתרכז בעשייה מבורכת, בגילויים, ובחדשות טובות מעומק האדמה.

צילום אווירי: אסף פרץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seven + two =